środa, 5 kwietnia 2017

Panna z mokrą głową :)

Cześć kochani! Dotarłam!

W końcu znalazłam chwilkę by znów tu zajrzeć i zająć Wam 5 minut :)
Piękna wiosenna pogoda i zbliżające się święta skracają wolny czas do minimum wypełniając go domowymi porządkami. Całe szczęście jestem już odrobiona i dziś mogę spokojnie zrelaksować się przy kubku kakao pisząc parę słów do Was moi drodzy :)

Jakiś czas temu pisałam Wam o mojej piwnicy i skarbnicy odpadów jednocześnie. :) Powolutku zaczęłam ruszać to co z niej wygrzebałam i razem z moim synkiem stworzyliśmy sobie kolekcję pudełeczek na drobiazgi :) 
 
uprzątnęliśmy płyty i dyski tatusia :)

 
ja zyskałam nowy pojemnik na ołówki :)

 
a krawaty w końcu nie panoszą się po szafie!

Skrawki czarnego papieru również się przydały :) poprzycinane na odpowiednie wymiary pomogły uporządkować to co ważne!


A z pokruszonego czarnego szkła, świeczki, kieliszka i małych czarnych cekinów stworzyliśmy z moim małym artystą 


 DEKORACYJNY ŚWIECZNIK :)

Wiem, że na razie nie jest to szczyt piękna i oryginalności ale brak czasu nie pozwolił nam na nic więcej :P w planach natomiast mamy stolik :) jak się udał zobaczycie wkrótce!

A wracając do tematyki mojego bloga chciałabym dzisiaj pokazać Wam jedno z moich ostatnich "produktów" :) :) Pewna mama zleciła mi wykonanie portretu swojej ślicznej córeczki. Pierwszy raz przyszło mi rysować dziecko, które chwilę wcześniej wyszło....... z wanny :) :) :) mokre włoski, wilgotna twarz....przyznam się że czegoś takiego jeszcze nie rysowałam. 

blok A3, ołówek B1, B4, B5, B7, gumka, blender

Nie jestem jakoś specjalnie zadowolona z tego portretu, a przynajmniej właśnie w zakresie kropli wody. Może dlatego, że to debiut? Sama buzia jednak i włoski wyszły identycznie co nieco poprawia mi humor :)

Na początku bez wyraźnych rysów i cieni twarz wyglądała groteskowo :)

Z czasem jednak zaczęła wyglądać bardziej realistycznie, a nosek zaczął "wystawać" z kartki :)

Kiedy cienie zostały pogłębione, a twarzyczka zyskała już oba oczka zaczęłam mieć nadzieję, że portret będzie w ostateczności wyglądał dobrze
:) :) :)


Najbardziej jednak spodobał mi się nosek :) choć na zdjęciu może tego nie widać to w rzeczywistości wyglądał bardzo bardzo naturalnie.

Kiedy ciało i twarz były już prawie skończone, zacieniowałam tło i zaczęłam kreślić linie, które miały potem stanowić dla mnie wzór dla rysowania włosów :)
Później już tylko pasmo za pasmem, pasmo za pasmem .... i tak krok po kroku powstawała mokra fryzurka :)


Potem przyszła pora na lewą stronę portretu :)
























Pojedyncze włoski, wzmocnienie kontrastu i dopracowanie szczegółów i mała buziunia ze swoimi mokrymi loczkami była gotowa :)


Mam olbrzymią nadzieję, że portret będzie się podobał rodzicom i samej zainteresowanej :) czyli małej pannie z mokrą głową! Ja natomiast wiem już teraz nad czym muszę jeszcze popracować :) oby owocnie. I tym optymistycznym akcentem muszę się już z Wami pożegnać :) Czas na rodzicielstwo ! Pozdrawiam i życzę udanej środy!!! :) :) :) do zobaczenia!

5 komentarzy:

  1. Chyba najwyższy czas, aby wziąć się za porządkowanie wszystkiego na święta. Szkoda tylko, że już nawet nie wiem, w co włożyć ręce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja będę tym irytującym Polaczkiem i zaśmieję się teraz.....A JA JUŻ MAM POSPRZĄTANE :D :D :D :)

      Udanych porządków kochana!!!

      Usuń
  2. صيانة افران بالرياض
    لا تستغنى ربات البيوت بأي شكل من الأشكال عن تواجد الأفران، داخل المنزل. وذلك لكي تقوم بإعداد الكثير من الأصناف المختلفة من الأطعمة لأفراد أسرتها، وان تعطلت تلك الأفران تتسبب لها في أزمة كبيرة، بسبب ذلك قامت الشركة بتوفير فريق عمل متميز يقوم بصيانة جميع انواع الافران سواء إلكترونية أو تقليدية.
    كما تقوم الشركة بتوفير جميع المعدات والأدوات اللازمة والتي من شأنها تعمل على إصلاح تلك الأعطال بسرعة كبيرة، وبأسعار لا مثيل لها، فالشركة تعمل على إنجاز ما يحتاجه العميل وتوفيره بشكل جيد، كما تعمل الشركة بالقيام بصيانة الأفران للمطاعم الكبرى والصغرى والمولات وغيرها من الأماكن الخاصة بتجهيز الأطعمة، فقط تواصلوا معنا نصلكم أينما كنتم.

    OdpowiedzUsuń